Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 29 maja 2015

113. Na ślub

Witam,
jak nie ślub, to komunia, jak nie komunia, to ślub i tak w kółko :) Dziś kartka ślubna, z prześlicznych papierów AltairArt i Magicznej Kartki z wieloma dodatkami, gdyż kartka jest propozycją na kolejne siedmioskładnikowe wyzwanie u Panny Totti. Są tu zatem grafika (niestety już nie pamiętam skąd), maźnięcia farbą, brokat na maleńkim tekturkowym serduszku i różyczkach, perełki w płynie i półperełki, sznurek. Ja jeszcze dorzuciłam  tiul i gazę. Dodam jeszcze, że pomysł odgapiony od Iluszki-widziałam u niej kiedyś całkiem podobną :)







Zgłaszam się TU

A także do zabawy w Scrapgangu - wykreśliłam sobie tiul, gazę, sznurek, kwiaty, tekturkę, perełki.
I jeszcze TU kartka leci, na wyzwanie w Diabelskim Młynie, tu wykorzystałam prostokąt, biel, sznurek, brokat i słowa

Miłego wieczoru :)


3 komentarze:

  1. świetna kartka z retro klimatem.
    dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl tej kartki jest fantastyczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super klimacik :) Piękna kartka!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń