Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 13 grudnia 2014

25. Świąteczne pakowanie

Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam ogromne plany względem pakowania prezentów - że w tym roku będą przepięknie zapakowane, kolorowe i tak cudne, że szkoda je będzie otwierać....no i na tym się kończy. Zawsze w pośpiechu gnam do hipermarketu i chwytam pozostałości z torebek i papierów świątecznych. W tym jednak roku choć jeden będzie fajnie zapakowany, niestety nie pod naszą choinkę. Oto mój pomysł na zapakowanie płyty CD






Galeriowe papiery, śliczny Mikołaj od Project Prezent (Madziku jeszcze raz dziękuję) i wykrojnikowe śnieżynki i jemioła. Jest jeszcze czerwony tusz i biała farba, sztuczny śnieg i brokat, więc zgłaszam się na TO wyzwanie sklepu Artimeno.
Do następnego razu :)

2 komentarze:

  1. świetnie się prezentuje... i te mediowe dodatki ;-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno, DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosne i oryginalne:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń