Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 29 sierpnia 2015

141. Czas do szkoły...

Minął już praktycznie beztroski wakacyjny czas, pora pomyśleć o obowiązkach szkolnych, choć pewnie lekko nie będzie (widzę to po moich własnych dzieciach ;) ). Po raz pierwszy próg szkoły przekroczy też moja sąsiadka i dla niej właśnie przygotowałam tę karteczkę, którą to inspiruję na blogu PaperPassion






Mam jeszcze dla Was napisy, nic szczególnego, ale może wykorzystacie :) 





Koniecznie pochwalcie się swoimi szkolnymi :) pracami.

5 komentarzy:

  1. świetna karteczka, ps mimo, że lata szkoły mam już dawno za sobą ZAWSZE jak tylko słyszę lub czytam hasło typu "koniec wakacji witaj szkoło" to jakoś tak mi smutno ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak ciągle mam:) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te kredki :) i dziękuję za napisy!!!

    OdpowiedzUsuń