Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 13 września 2015

145. Z bukiecikiem fiołków na ślub

Witajcie Kochani
w słoneczną wrześniową niedzielę. Dziś po raz kolejny inspiruję na blogu PaperPassion. Kartka a okazji ślubu, z fioletowymi akcentami. Powoli sięgam po mniej standardowe dodatki do kartek, jak mika czy pasta, choć dla niektórych z Was to chleb powszedni ;), dla mnie póki co jeszcze nie... Powoli szykuję się (i mój portfel :D ) na wkroczenie do świata mediów i z niecierpliwością czekam na warsztaty z Aidą.
A teraz kartka






Fiłki trochę zamaskowane, więc zgłaszam kartkę TU na zamaskowane wyzwanie :)


I jeszcze TU


Cieplutkiej niedzieli wszystkim życzę :)

12 komentarzy:

  1. A ja chyba się wproszę na warsztaty do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :), możemy takie zrobić w październiku, może dziewczyny sie zjadą wreszcie, bo proponowałam wrześniowe u mnie, ale one chyba Poznań kochają :)

      Usuń
    2. Mnie na wrześniowym nie będzie... W październiku choćbym sama miała przyjechać, to przyjadę :D

      Usuń
  2. bardzo ładna, ciekawa kompozycja, super wyszła ta karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Bardzo fajnie skomponowana kolorystyka :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapGangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Różana girlanda pnąca się po murku - niesamowicie romantyczna kompozycja, idealna na ślub... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i bardzo delikatna. Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nieźle Ci idzie z mediowaniem :) kartka jest śliczna, taka delikatna dzięki tym fioletom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna praca ! Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń