Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 20 grudnia 2015

188. Świąteczne szarości....

... połączone z czerwienią, a wszystko jak zwykle u mnie ostatnio bardzo się błyszczy, mieni i świeci...
W roli głównej mój ulubiony Loft, tekturkowa gwiazdka od Essów :)







Kwiatek wykonałam sama z papieru czerpanego z Namaste - ma piękny szaro-siny kolorek, a użyłam wykrojnika, który sprezentowała mi OLA :)





Dodam jeszcze, że jest to praca przygotowana na moje gościnne występy na blogu od A do Zet, to część mojej nagrody za wygrane wyzwanie, jeszcze raz dziękuję za tę możliwość :)

Pracę tę zgłaszam na wyzwanie w świecie Namaste

TU


Miłego niedzielnego wieczoru :)


6 komentarzy:

  1. Obłędna kolorystyka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest idealna, uwielbiam ją!!!
    Białych, spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MAGIA I PIĘKNO - DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W WYZWANIU ART-PIASKOWNICY. Szczęśliwego Nowego Roku życzymy

    OdpowiedzUsuń