Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 10 stycznia 2016

199. Falbanki, koronki i kwiaty...

... dla babci. Jeszcze chwilka i będziemy ściskać nasze babcie i dziadków. Przypominając o wyzwaniu na blogu PaperPassion pokazuję kartkę przygotowaną z okazji Dnia Babci. Kartkę wykonałam z papierów PaperPassion, gdyż jest to moja dzisiejsza inspiracja na blogu PP.
Różowa kartka zrobiona na szaro ;) (te dwa kolorki dominują )








Mam nadzieję, że babcia ucieszy się z takiej karteczki.
Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania bingo
TU w Przydasiach ;)
wybrałam linię kwiaty-półperełki-koronka


oraz TU w Skarbnicy
tu mam linię napis-warstwy-kwiaty


I jeszcze TU, bo dojrzeć można kolorki z palety - różowy, szary i miętowy


I to juz ostatnie miejsce wyzwaniowe Lemonadowe :)


Życzę wszystkim miłej niedzieli :)

6 komentarzy:

  1. Piękna kartka, taka "na bogato" :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się warstwowość kartki, mnogość falbanek i koronek :) Kolory piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle delikatna i elegancka praca! Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz napisze - cudna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu I KROPKA :) Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful! Thank you for joining the I KROPKA challenge!

    OdpowiedzUsuń