Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 2 października 2016

288. Mediowo dla kobiety

I oczywiście różowo ;) 
Ale tak właśnie miało być, różowo, babsko, ale nie za słodko.
Mam nadzieję, że zbytnia słodkość zniknęła dzięki mediom 13arts - jest gesso, tusze, mgiełki, trochę mikrokulek. Kartka powstała z papierów z kolekcji Magnolia PaperPassion.
Zapraszam na blog PaperPassion --- klik







Troszkę się tu dzieje, ale mam nadzieję, że kartka się Wam podoba :)


2 komentarze:

  1. Karteczka boska. Wszystkie szczegóły mi się podobają, przejścia kolorów, mikrokulki, przedarcia, gaza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo mi się podoba! Prześliczna kompozycja i fajne mediowanie :)

    OdpowiedzUsuń