Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

czwartek, 5 stycznia 2017

329. Gościnnie w 1,2,3

W wyzwaniu na blogu 123scrapuj ty --- klik
wyróżniono moją pracę i dlatego pojawiam się w ich gościnnych progach :)
Moją inspiracją zapraszam na najnowsze wyzwanie --- klik
Zaszalejcie karnawałowo,
ja zaszalałam tak









Album harmonijkowy na zdjęcia z Sylwestra, środek też oczywiście nabierze wyrazu, jak wkleję zdjęcia - też będzie pociapane i błyszczące.
Papiery dpCraft z kolekcji, którą chyba najbardziej lubię, tekturka od Filigranek i media 13arts, no i pełno brokatu (czarnego), cekinów, kryształków... wszystko się mieni i skrzy :) jak na karnawał przystało :)

Album zgłaszam na TO wyzwanie


i jeszcze na TO





2 komentarze: