Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 9 czerwca 2017

377. W czerni na urodziny

Kiedyś zrobiłam czarną kartkę walentynkową --- klik
Teraz powstała urodzinowa w podobnym stylu, tylko chyba jeszcze bardziej błyszcząca :)
Papier i media 13arts, tekturki Essy-Floresy, metalowa zawieszka torebka i czarny brokat nie wiem skąd. Całość jeszcze pomazana inką gold o fajnym lodowo-szarym odcieniu.
A że wszystko dość się błyszczy, więc dała się we znaki moja nieumiejętność fotografowania, niestety. mam jednak nadzieję, ze coś dojrzycie na urodzinowej kartce dla wyjątkowej kobiety :)









 EDIT: Wprawdzie na blogach nie doczekałam się odpowiedzi, to jednak zgłaszam moją kartkę na wyzwania 
 praca jest przecież monochromatyczna :)
Kartka lecia na TO wyzwanie 


oraz TU


Miłego popołudnia :)

5 komentarzy:

  1. Ależ to szaleństwo! :) Dobrze, że napisałaś, że się błyszczy, dzięki temu lepiej się ogląda pracę, i wiadomo co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszła naprawdę fajnie, ale na zdjęciach tego nie widać niestety. Trudno uchwycić czarny brokat i metaliczne farbki.

      Usuń
  2. Piekna.
    Dziękuję za zgłoszenie do wyzwania Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń