Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 26 września 2017

399. W komplecie na ślub

Ostatni wrześniowy poniedziałek minął...
wraz z nim przyszła moja ostatnia inspiracja na blogu od A do Zet --- klik
Trochę szkoda, bo towarzystwo wyborne, miejsce wspaniałe, 
no i szefowa... ze świecą takiej szukać :) 
Ale... coś się kończy coś zaczyna, 
jak już pewnie wiecie (albo i nie) będę teraz w DT Artistiko --- klik
Równie miłe miejsce, równie wyborne towarzystwo w DT, no i szefowa - kolejna przeurocza Kasia :)
Zapowiada się niesamowita przygoda :)

A teraz moja ostatnia praca w ramach starego DT
Drewniana skrzynka i kartka utrzymana w tej samej tonacji kolorystycznej.
Papiery to Aura Rosa 13arts, media też w większości od Aidy.






























Zdjęć sporo, wiem, ale mam nadzieję, że wytrwaliście do końca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz