Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 13 maja 2015

105. Dobra nowina :)

... zasługuje na pewno na osobny post. Uprzejmie donoszę, że znalazłam się w DT PaperPassion! I już niedługo zacznę męczyć;) Was pracami inspiracyjnymi na blogu PaperPassion, mam nadzieję, że to wytrzymacie :) Teraz z niecierpliwością czekam na przesyłkę i zacznę ciąć i kleić. Baaaardzo się cieszę i bardzo dziękuję za przyjęcie mnie do tego wspaniałego grona :) Mam nadzieję, że sprostam oczekiwaniom i nie zawiodę dziewczyn i blogowych zaglądaczy :)

Pozdrawiam i miłego dnia wszystkim życzę :)


8 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!

    PS. A dlaczego masz takie smutne zdjęcie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smutne, tylko poważne, wpadłam na pełnym biegu z ulicy do fotografa i kazałam zrobić, bo potrzebowałam na już... no i takie wyszło. Przy okazji wstąpienia do DT okazało się, że matka wszystkim wokół robi zdjęcia, a sama prawie nie ma, koniecznie muszę sobie robić więcej zdjęć ;) Dzięki Tobi :)

      Usuń
  2. Tobiś, jak w realu taka trochę głupkowata jestem to chociaż na zdjęciu poważna pani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tja - i głupio gadasz :P

      Na zdjęciu wyszłaś poważnie i smutno... A przecież uśmiechnięta zawsze kobietka jesteś...
      Ale ja znam ten ból braku zdjęć... Ostatnio wykorzystałam okazję, że Starszy miał profesjonalną sesję zdjęciową i jedno zdjęcie nam przysługiwało rodzinne i mamy choć jedno wspólne... A swoich i tak dalej nie mam :D

      Usuń
  3. Serdeczne Gratulacje i życzę powodzenia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń