Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 22 maja 2016

244. Urodzinowo - pastelowo

Zanim zareklamuję ;) kartkę, podzielę się z Wami małą, może nieistotną refleksją...
ostatnio zgłosiłam swoją pracę na wyzwania, a ślad po sobie zostawiły dziewczyny tylko z jednego DT, niby nic wielkiego, prac dużo, pisania też, ale czy to aż tak duży problem, żeby choć jeden wpis od DT zamieścić... nie wiem, zajrzały, widziały.... czy nie było nikogo, trochę przykro mi się zrobiło...

Moja propozycja na dzisiejszy dzień to
pastelowa, radosna i ukwiecona kartka na pierwsze urodziny
szczegóły na blogu PaperPassion ---- klik






Jest cyferka 1, więc zgłaszam pracę na TO wyzwanie

Misiaczki od Janet, więc również na TO wyzwanie


Miłej niedzieli :)



2 komentarze:

  1. Przeurocze! Miśkom do twarzy w tych kwiatuszkach ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka i uroca kartka :) Anetko dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń