Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 31 maja 2016

250. Turkusowe LO

Już jakiś czas temu były warsztaty z Agą Baraniak.
Cieszę się bardzo, że do nas przyjechała :) bo czas z nią spędzony jest niezapomniany :)
No i jak na Magiczkę przystało pokazała magiczne sztuczki, to przez nią mam złoto (brrrr!!!) na moim LO, to przez nią mam tyle warst i różnych różności i pełno brokatu, chlapań, ciapań i brokatu,
a moje dziecię ma swoje własne LO :)
Papiery i prawie wszystkie media od 13arts.




















Wybaczcie tę ilość zdjęć, ale tak jestem z siebie dumna, że nie potrafiłam wybrać.
Nie wiem, czy jeszcze kiedyś taki wyczyn powtórzę, ale zabawa przy tworzeniu była świetna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz