Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 14 sierpnia 2016

271. Minimalnie...

... na ślubnej kartce. Dla niektórych, przyznam, że i dla mnie to dość trudne zadanie - zrezygnować z tych wszystkich kwiatków, perełek, koronek, listków, tekturek, tiuli i innych ozdobników. Przyzwyczaiłam się już do takiego upychania, więc dziś miła odmiana :)
Moja inspiracja na blogu PaperPassion ---- klik

Przyznam, że z przyjemnością zrobiłam tę kartkę, tak właśnie zaczynałam moją przygodę ze scrapbookingiem, jakieś.....hmmmmm... już nawet nie policzę, ile to lat temu było ;) ale na pewno było prosto, klasycznie, bez szaleństw, bo i dodatków takich nie było....
Oto moja kartka w stylu c&s






Kartkę zgłaszam na TO wyzwanie


oraz na TO


Słonecznej niedzieli :)

12 komentarzy:

  1. Takie lubię - boję się wersji "na bogato", bo nie ufam sobie i mam wrażenie, że przedobrzę.. Bezpieczniej czuję się w wersjach minimalistycznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalistyczne też mogą być piękne :) A raz sobie zaufaj i poszalej, zobaczysz, jakie cuda Ci wyjdą :)

      Usuń
  2. Pięknie zachowany minimalizm. Moim zdaniem jest idealna. Do tego ten kolor różyczek, ech przypomniał się babie własny ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita! tyle w niej elegancji i piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, dziękuję w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wpasowane w styl c&s. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna karteczka! Prosto i elegancko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! A różyczki świetnie się komponują i nadają szyku :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń