Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 26 sierpnia 2016

275. Coś błyszczącego

Media dobrze się mają z brokatami, a brokaty z mediami :)
Przedstawiam mój mały mediowy notesik na bazie z Eco Scrapbooking, która pokryłam mediami 13arts. Są mgiełki zwykłe i perłowe, są splashe, brokat, gesso. Tekturka to Wycinankowy ptaszek, do tego parę dodatków w postaci resztek papieru, koronki, akrylowych kropelek.










I tyłek ;) - też lekko ozdobiony :)


Moją małą błyskotkę zgłaszam na błyszczące wyzwanie 13arts ---- klik


Dobrej nocy :)


2 komentarze:

  1. Gorgeous little book cover! Thank you for joining in with our Bling challenge over at 13@rts xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Fiona, it's really pleasure to play with all this mix media :)

      Usuń