Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

czwartek, 29 marca 2018

434. Kura

Były gęsi,
jest i kura :)
Tym razem bazę od Artistiko pomalowałam na żółto.
Wykorzystałam również maskę od Agi Baraniak,
serwetkowy wzór fajnie się na kurze prezentuje.
Brzegi pobieliłam, ozłociłam z lekka Inką Gold i pastą pozłotniczą,
dzięki czemu żółć na kurze straciła nieco na ostrości, a kura delikatnie się mieni.
Artistikowy napis ozłociłam i umieściłam pośród patyczków, mchu i jajek.
Całość tak się prezentuje










Są piórka, więc kura leci na TO wyzwanie 


i zwierzęce TUTAJ


Miłego dnia :)


5 komentarzy:

  1. Piękna ozdoba ☺ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges. Wesołych Świąt ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kura! Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna dekoracja świąteczna ;) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na blogu I like challenges ;)

    OdpowiedzUsuń