Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

81. Urodzinowe LO

Witajcie:)
Dziś pokażę Wam moje drugie LO w życiu. Urodzinowe, bo z okazji urodzin 18 mojej córki, wprawdzie dopiero w grudniu, ale ja już zaczęłam, bo pomysłów mam jeszcze parę:) Kolorki trochę smutniaste, ale chciałam, żeby jej do pokoju pasowały, dużo się dzieje, jest sporo barw w gruncie rzeczy i dodatków, więc całość mimo tej przygaszonej barwy tła nie robi wrażenia smutnej, taką mam nadzieję, no i klaun na pewno smutaskowy  nie jest:) Pomysł chodził mi po głowie od dawna, ale jak zobaczyłam to wyzwanie Scrapgangowe to już nie było nad czym się zastanawiać. Moje prezentowe LO







Jest klaun, baloniki, guziki, atmosfera radosna i balowa, więc na wyzwanie się nadaje:) Tym razem trzeba stworzyć pracę inspirowaną wierszykiem.

Tylko do 14 kwietnia, więc się ewentualnie spieszcie:)

A że i optymistycznie przy tym i kolorowo, to na optymistyczne wyzwanie w Diabelskim Młynie się zgłaszam :)

Dobrej nocki i kolorowych snów:)

5 komentarzy:

  1. Po prostu super :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne LO! Fajne kolorki i dużo się dzieje. Rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Niemożliwe, że to dopiero drugi w życiu ;) Świetnie dobralaś kolory, super układ :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scrap, ja też właśnie zaczynam z nimi moją przygodę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane jesteście wszystkie:) dziękuję:) jak to miło, że nie tylko nam w domu się podoba:)

    OdpowiedzUsuń