Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 26 kwietnia 2015

90. Czarodzieje mogą wszystko

Witam:) Dlaczego o czarodziejach? To tytuł książki o czarach w naszym życiu, takich codziennych i o tym, że możemy wszystko, jeśli chcemy... Polecam, bardzo przyjemnie się czyta, czytałam razem z moimi dziećmi:) mądra i fajna książka. Myśli o niej pojawiły się w związku z wyzwaniem w Art-Piaskownicy, niestety nie doczytałam, że chodzi o LO, a ja zrobiłam karteczkę, a tematem była magia-szeroko rozumiana, a magia to wszystkie dobre rzeczy, które dzieją się wokół nas, codziennie, trzeba tylko umieć je dostrzegać. Moja kartka wygląda tak-w roli głównej papiery AltairArt






Z moją karteczką zgłaszam się TU - jest cytat, jest ćwiek, jest tusz i perełki w płynie


 I jeszcze leci TU bo kwiatków więcej niż pięć:)


 I na przepiękne miętowe wyzwanie TU do Rapakivi, zachwycił mnie piękny i lekki kolor miętowy,zdjęcia jednoznacznie wskazujące na podniosłą i ważną chwilę w życiu, a moja kartka leci do mojej chrześnicy, która już za kilka dni stanie do matury - trzymamy za nią kciuki :)

 I jeszcze się pochwalę tym, co przyszło do mnie od Magdy, u której wygrałam Candy - mnóstwo fajnych przydasi, różnych drobiazgów, kwiatków i wycinanki, z których powstaną śliczne kwiatusie:) i jeszcze papierki. Bardzo dziękuję Magdo:)
Miłego popołudnia:)

10 komentarzy:

  1. Ależ cudne te karteczki, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne te karteczki, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielona karteczka jest magiczna :) Uwielbiam ją :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki bardzo ładne. Gratuluję wygranej w wyzwaniu siedmioskładnikowym!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka, cieszę się, że mimo wszystko temat Cie zainspirował! Może jeszcze spróbujesz się z nami zabawić z LO? Świetnie Ci to wychodzi! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kartka te kolory są rewelacyjne, brdzo się cieszę, że candy się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna miętowa kartka :) Serdecznie dziękuje za wspólną zabawę z Rapakivi :))

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń