Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 12 lipca 2015

126. Zrobiło się fiołkowo :)

I podejrzewam, że nie tylko u mnie :) ponieważ nowa kolekcja PaperPassion FIOŁKI jest niezwykle urokliwa. Ja wykorzystałam arkusze 1,2 i 3. 



Budkę stąd pociapałam trochę farbką i obsypałam brokatem.




Karteczkę posyłam TU, inspiracja to dominujący kolorek fioletowy, widać również troszkę zieleni, no i budka z ptaszorkami to niewątpliwie wielkie love :)


 Kartka leci również TU bo jest monochromatycznie, z kolorkiem, który uwielbiam pasjami (czasami działa mi na nerwy :) )

 No i zagrałam sobie w bingo TU - mam sznurek-kwiaty-warstwy.

Miłego niedzielnego popołudnia :)

8 komentarzy:

  1. Kartka super! Delikatne, ciekawe warstwy, piękne kolory!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Bligu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca ! :) Piękna kolorystyka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko przepiękna karteczka, jestem pod nieustającym wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko przepiękna karteczka, jestem pod nieustającym wrażeniem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agness, ja u Ciebie bywam z przyjemnością :)

      Usuń
  5. Prześliczne arkusze a Twoja kartka jest bardzo urokliwa :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna praca, dziekujemy za udzial w wyzwanou Bialych Kruczkow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka śliczna, taka romantyczna .

    OdpowiedzUsuń