Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

czwartek, 23 lipca 2015

132. Nareszcie wiem, co robić ze ścinkami :)

Witajcie,
dziś w dobrym nastroju :) ubyło mi trochę ścinków różnorakich, no i 10 stopni mniej niż wczoraj, tylko 26 :), jest czym oddychać... Bardzo fajny i inspirujący pomysł na zagospodarowanie ścinków, które przecież wyrzucić szkoda znalazłam TUTAJ, no i spróbowałam. Kawałki naprawdę różnych papierów w różnych kolorach i wzorach, ale to nie problem, bo od czego jest akrylówka :) Najpierw ponaklejałam ścinki i tak powstało tło, wyprodukowałam ruloniki i tak powstał motyw centralny, no i popróbowałam zrobić kwiatki wg kursu JaMajki - wyszło, jak wyszło, na pewno nie takie piękne jak JaMajkowe, ale prezentują sie dość przyzwoicie :) Żeby nie było tak pstrokato i kolorowo, to wszystko pociągnęłąm akrylówką taką lekko waniliową, później białą i trochę pociapałam brązowym tuszem, no i na koniec obsypałam wszystko brokatem - ślicznie się teraz mieni.







Kartka z samych ścinków, więc wędruje na ścinkowe wyzwanie w PWC.


Miłego popołudnia :)

11 komentarzy:

  1. Cudna praca, a kwiaty bardzo udane :) Wiadomo, każdy ma swój sposób na kwiatki, a inne również mogą być bardzo ciekawe - Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ze ścinkami mam to samo ;), a u Ciebie pięknie są wykorzystane

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mnie też kusi , zeby spróbować, gdyż mam sporo ścinków, tylko czasu chwilowo brak na twórcze zabawy. :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na wykorzystanie ścinków. Super kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wykorzystałaś ścinki, cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo się cieszymy, ze skorzystałaś z naszego kursu :) pozdrawiamy DT scrap-ścinki - karteczka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka! Kwiatki są obłędne. Cieszę się bardzo, że skorzystałaś z mojego kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa, kurs jest wart wykorzystania:) super pomysł na nasze wszystkie ścinki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, taka delikatna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń