Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 22 lipca 2015

131. Mała Mi

Witajcie,
dziś kartka trochę inna, w roli głównej napis, który tak mi się spodobał, że musiał znaleźć się na kartce, a że dla wyjątkowej osóbki, więc i afery nie będzie ;) Papiery dpCraft (powarsztatowe pozostałości) i Rapakivi.

Niby Muminków nigdy nie lubiłam i nie rozumiałam dzieci, które się nimi zachwycały, ale jak już oglądałam, to właśnie Mała Mi i Włóczykij przykuwali moją uwagę. Kartka bez kwiatków ( no bo jak Mała Mi i kwiatki!?) za to z jakże prawdziwym przesłaniem :) Kinga, to dla Ciebie, a jak z rysowaniem problem, to ciociunia pomoże :)




Jest małymetalowy motylek, więc zgłaszam pracę TU


Myśl jak najbardziej skrzydlata ;) no i motyle skrzydła też są, więc kartka leci również TU


No i ta mapka idealnie mi podpasowała, więc chciałam również TU
ale coś link nie działa.


No to kochani, bądźmy szczęśliwi, choćbyśmy mieli sobie to szczęście codziennie rysować :)

7 komentarzy:

  1. Fenomenalna, uwielbiam ją!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM :D Mała Mi rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. mała Mi jest niezrównaną życia :) super karta

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała Mi to cudna istotka - pięknie:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute work! Thank you for playing with Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute! You make very beautiful projects!)) Thank you for playing with us at Studio75 Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń