Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 26 lipca 2015

133. Na rocznicę ślubu

Witam w kolejną wakacyjną niedzielę :)
Dziś pokażę Wam kartkę z okazji rocznicy ślubu. To moja kolejna inspiracja na blogu PaperPassion. Powróciłam do kolekcji Róża, która bardzo się sprawdza w tego typu projektach. Szczególnie upodobałam sobie arkusze w kremowo-żółtawo-zielonkawych barwach, które świetnie komponują się z szarościami, a te z kolei uwielbiam :). No i ciągle ćwiczę tekturki ;)- nigdy nie wiem, gdzie i kiedy ich użyć.


Wszystko pomaziałam białą akrylówką, posypałam brokatem i fajnie się teraz błyszczy.



No i niewielka, ale bardzo wdzięczna tekturka






Kartkę zgłszam na wyzwanie TU


A że są koronki - papierowa z dziurkacza oraz bardziej tradycyjna zielonkawa to również TU


Miłej niedzieli wszystkim życzę :)


6 komentarzy:

  1. Fantastyczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracam po niemalże dwóch miesiącach ciszy - dziękuję za udział w mojej zabawie CANDY i zapraszam do siebie 28 lipca :) przy okazji miło było pobuszować "w twoim świecie" - pozdrawiam Ki

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna i cudowna kartka :)Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń