Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 19 listopada 2014

10. Zliftowana karteczka

 Ufff... jeszcze zdążyłam, choć zdjęcia niezbyt wyszły, bo nocą ciemną robione. Scrapgangsterki zaproponowały przepiękną karteczkę Latarni Morskiej do zliftowania i nie mogłam się oprzeć, a że ostatnio nie wiem, w co ręce włożyć, to tak wyszło na ostatnią chwilę... ale mam nadzieję, że nie najgorzej. Przedstawiam moją interpretację








takiej oto karteczki Latarniowej





5 komentarzy:

  1. Fajna, i w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lift, świetnie zachowalas starociowy klimat oryginału.
    Dzięki za wspólne liftowanie ze Scrapgangiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny vintagowy klimat ma Twoja wersja liftu. :)
    dziękujemy za wspólne Scrapgandowe liftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) A liftowanie tak pięknej kartki w tak doborowym towarzystwie to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń