Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 23 listopada 2014

14. Białe święta

No może nie tak do końca, bo wyszło raczej kremowo i ciutkę błyszcząco. Powoli zaczne wreszcie pokazywać i świąteczne prace :) Tę kartkę przygotowałam na szybciutkie wyzwanie Rapakivi, ale nadaje się również na wyzwanie Latarni Morskiej , bo są tutaj choinkiten tusz oraz na wyzwanie Na Strychu , czyli



A to moja karteczka, z góry przepraszam za zdjęcia, ale znów wieczorem robione i ani z lampą, ani bez nie wychodziły zbyt dobrze :(







Karteczka powstała z papierów Piękne Chwile Studia 75, o choinkach było, a napis ze Scrapińca, o ile dobrze pamiętam. Dobrej nocki i kolorowych snów :)


2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba to tło z gazy, fajnie je uformowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. białe i śnieżne - uwielbiam Święta w Twoim wykonaniu :-)

    OdpowiedzUsuń