Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 26 listopada 2014

15. Na imieniny Basi

Z tego papieru karteczki robią się same, sama przyjemność pracować z takimi wzorami. Ja ciągle jestem zachwycona kolekcjami LemonCraft - Dom Róż i Vintage Time, a z nimi świetnie komponuje się również My Wedding Craft&You - dla mnie rewelacja. Nic, a na pewno niewiele trzeba dodawać, żeby wyszła fajna karteczka. Jeszcze nie pocięłam Domu Róż - na razie glaszczę i rozkoszuję sie jego urodą, też tak macie? Papier czeka na tę właściwą chwilę...

Basiowa karteczka, którą zgłaszam na słodkie i pastelowe wyzwanie








Mam jeszcze jedną ( a właściwie nie jedną ) ale to już jutro, dziś życzę dobrej nocki i dziękuję, że zaglądacie czasami...

1 komentarz:

  1. Pięknie skomponowana kolorystycznie. Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Altar Art.
    Proszę o wyłączenie w przyszłości weryfikacji obrazkowej.

    OdpowiedzUsuń