Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 23 listopada 2014

13. Nadal słodkości i różowatości :)

Tym razem pokażę Wam kartkę i pudełko z okazji sześćdziesiątych urodzin pewnej pani. A że królują róże, koronki i pastelowe słodkości, to po raz kolejny melduję się na to wyzwanie (powoli staje się to nudne, co?) Dopiero to wyzwanie uświadomiło mi, jak dużo moich prac jest właśnie takich - słodkich, kwiatowych i delikatnych i choć staram się inaczej, to zawsze wychodzi podobnie :)

Najpierw boksik - w środku pustawy, bo miało być miejsce na prezent. Pudełeczko jest Latarniowe








a tu widać tuszowania tym Latarniowym tuszem, więc zgłaszam je również na to wyzwanie



Mam nadzieję, że znudzić się nie zdążyliście, bo jeszcze karteczka jest :) ale najpierw wyzwaniowe banerki


No i wspomniana karteczka w komplecie do pudełka


Dziękuję, że jesteście :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu. Ja też bardzo lubię latarniowe pudełka EB :) Twoje pudełeczko jest eleganckie i bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pastelowe pudełko. Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu Altar Art.
    ps.proszę o wyłączenie w przyszłości weryfikacji obrazkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczko niezwykle delikatne i romantyczne

    OdpowiedzUsuń