Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 10 stycznia 2015

28. Po raz pierwszy...

... w roku 2015. Tak,tak... Jakoś tak się złożyło, że dopiero teraz się odzywam. Świątecznego wpisu nie było, bo tam, gdzie wyjechałam raczej nie miałam możliwości ... a później Nowy Rok i noworoczne lenistwo.... nic nowego nie powstało i aż mi wstyd trochę. Muszę chyba znów swój papierowy bałagan rozłożyć. Pokażę Wam jednak ostatnie zakładki








Zdecydowanie milej się czyta, jeśli mamy fajne zakładki :)

I jeszcze karteczka, którą zrobiłam już jakiś czas temu, ale bardzo ją lubię i chyba jeszcze jej nie pokazywałam




To pierwszy wpis noworoczny, więc składam Wam wszystkim najlepsze życzenia, by w tym roku spełniły się Wasze marzenia, jeśli nie wszystkie to choć ich część, by każdy dzień przynosił dobre wieści, by wena twórcza nigdy Was nie opuszcała i by starczyło czasu i finansów na realizację Waszych pomysłów. Wszystkiego dobrego!

1 komentarz: