Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 17 stycznia 2015

30. Lift- zabawa z TDZ

Tym razem kartka urodzinowa w kolorach, które chyba najmniej lubię... brązy, beże i ciepłości... ale mam nadzieję, że da się na nią patrzeć. Kartka jest liftem pracy Oliwiaen, liftujemy w TDZ .


Oto moja propozycja






Jest też tag, są perełki w płynie i tusz, a nawet dwa - jasny i ciemy brąz, więc karteczkę zgłaszam również na wyzwanie  sklepu Artimeno.


Miłego dzionka wszystkim, mimo tej chlapy na zewnątrz...

7 komentarzy:

  1. świetnie wyszło, dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się da na nią patrzeć, ba można się nawet zachwycić! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba!! Pięknie prezentują się kwiaty na tym tle !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo już mi lepiej :) dziękuję za miłe słowa. Nie przepadam za brązami,ale one z kolei fajne są do kartek-praca jest wtedy taka ciepła, no i jak ma byc stara to tylko brąz przecież.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła bardzo przyjemna kartka :) Czasem trzeba się zmierzyć z tym czego do końca nie lubimy, Tobie wyszło to bardzo ładnie .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzeć da się jak najbardziej, nawet z zachwytem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję, moje kochane :)

    OdpowiedzUsuń