Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 14 czerwca 2015

120. Koniec roku szkolnego już blisko...

... więc i na blogach pojawiają się kartki "dziękczynne" ;). Nie inaczej jest u mnie :) Moja inspiracja na blogu PaperPassion to kartka z opaską składana na trzy, tak by było miejsce na podpisy dzieciaków. Ozdobiona jest właściwie właśnie ta opaska, po zdjęciu można swobodnie podpisywać się na kartce :) Papiery to kolekcja Róża PaperPassion.





 Sowy oczywiście nie mogło zabraknąć :)



Ponieważ jest metalowy motylek, to kartkę zgłaszam na TO wyzwanie

I jeszcze TU, bo intencja jak najbardziej dziękczynna :)


Miłej i słonecznej niedzieli Wam życzę :)

4 komentarze:

  1. I ja właśnie płodzę ilość hurtową sów i kartek z nimi :)
    Twoja śliczna! Moje będą skromniejsze... Ale w sumie od pierwszaków, więc pasujące do klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda świetnie ale to ta malutka sowa mnie zauroczyła :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak sowa musi byc. Super karteczka :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń