Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 1 lipca 2016

263. No i się podarło :)

Specjalnie się podarło...
Dzisiejszą kartką zapraszam na kolejne wyzwanie na blogu PaperPassion --- klik
tym razem czeka na Was kolorowe bingo.






Kwiatki zrobiłam sama z pianki, coś mi tam już wychodzi, choć do mistrzyń mi jeszcze daleko...




Taka trochę podarta ta kartelucha, bo zgłaszam ją na TO rozdarte wyzwanie ;)

Kwiaty są, no może nie jest to zaczarowany ogród, ale warunki spełnione, więc zgłaszam się również na TO Filigrankowe wyzwanie


Miłego wieczoru :) 




4 komentarze:

  1. Śliczna, letnia kartka. Bardzo delikatna, choć podarta :). Dziękuję za udział w wyzwaniu, Natalia DT- Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza kartka ! dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się podarło!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń