Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 31 sierpnia 2016

277. Męska rzecz

Tym razem dla emeryta,
w brązach i szarościach. Wykorzystałam końcówki primowych papierów i to, co było pod ręką ;)
Dużo warstw, mazań i chlapań, SnipArtowy zegar-tekturka i napis, który już kiedyś umieściłam na kartce, ponieważ bardzo fajnie pasuje do emeryckiej okazji :)








Kwiatków brak, a praca ewidentnie męska, mam nadzieję, więc zgłaszam ją na TO wyzwanie


Miłego popołudnia :)

3 komentarze:

  1. Super! Uwielbiam takie pochlapańce:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu PrzydasiPasjonaty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń