Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 26 listopada 2016

310. Zimowy domek

Właściwie to jaki on tam zimowy, skoro z ogniem w środku :)
Wzorem Agnieszki, której domek mnie zachwycił (mi taki pomysł do głowy nie przyszedł) przerobiłam mój stary domek na podgrzewacz na zasypany śniegiem, totalnie mroźny zimowy domek. Będzie teraz fajną świąteczną ozdobą.
Dużo różnych rzeczy się tu znalazło, ale m. in. są produkty 13arts i pasta Pentart.
Przedstawiam moją zimową chatkę - dużo zdjęć niestety :)
ze świeczką i bez, z przodu, z góry, z boku i z tyłu, z daleka i z bliska.... wytrzymacie?




















Mikołajkowy prezent (dla mnie oczywiście :)), fajna zimowa ozdoba, nieźle, mam nadzieję mrozem muśnięta, więc zgłaszam mój domek na wyzwania w 13arts


i na TO wyzwanie



Miłego sobotniego wieczoru :)


7 komentarzy:

  1. Cudowna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek uroczy a zdjec faktycznie mnostwo, dziekuje za zabawe z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetka piękny ten domeczek Ci wyszedł po mroźnym liftingu :)
    Dziękujemy za udział w zabawie z 13Arts!

    OdpowiedzUsuń
  4. So pretty... thanks for joining us at 13@rts !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny, pochwały z Waszych ust to miód na moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam, ale się powtórzę... znokautowałaś mnie ;) Prześliczny, bardzo mi się podoba, bardzo się cieszę, że Cię zainspirowałam, bo cudo powstało :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, gdyby nie Ty, to bym na to nie wpadła, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń