Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 26 lutego 2017

345. Przywołać wiosnę...

... można tylko w jeden sposób. Jeśli za oknem jeszcze nic nie kwitnie,
 to niech choć w domu zrobi się weselej od kolorów. 
Jak już wspominałam, w tym roku produkcję świąteczną zaczęłam dość wcześnie, żeby zdążyć przed Wielkanocą. 
Dziś wiosenno - świąteczny wieniec do zawieszenia w delikatnych kolorach.
Ten zawiśnie w nowej pracowni, która już niebawem rusza :)
PRACOWNIA NA ZIELONEJ
 - tam, mam nadzieję, już niedługo będziemy się spotykać i oddawać twórczemu szaleństwu.
Jeśli chcecie wykonać podobny wieniec świąteczny, to zapraszam 24 marca o 15.30,
a teraz kilka zdjęć :)







Średnica zewnętrzna jakieś 32-33 cm. 
Mam nadzieję, że wiosnę kolorami zwabi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz