Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 17 marca 2018

432. Z przesłaniem :)

Najnowsza UHK-owa kolekcja w akcji. 
Bardzo mi odpowiada, jak każda zresztą kolekcja UHK.
Właściwie to mogłabym pracować tylko z tymi papierami - nadają się do wszystkich projektów.
Niemniej jednak dla zdrowia psychicznego należy robić sobie przerwy od ulubionych kolekcji,
tym bardziej, że w kolejce do pocięcia czekają już papiery Agi Baraniak,
cudowne po prostu i chwilę musza poczekać-najpierw głaskanie i podziwianie :)

Imieninowa kartka dla mojej siostry z najnowszej UHK-owej kolekcji :)











Wykrojników nie użyłam, więc zgłaszam kartkę na TO Essowe wyzwanie :)


Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Piękna warstwowa kompozycja - bardzo mi się podoba - Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda UHK pasują niemal do kazdego projektu. Wyszło świetnie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wielowymiarowa kartka. Super przesłanie. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest dostać taką kartkę. Piękna i delikatna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń