Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 3 lipca 2018

455. Coś dla mnie :)

Wreszcie zrobiłam coś dla siebie :) 
Pamiątka z naszego podstawówkowego zjazdu.
Oczywiście buteleczka się zapełni nadmorskim piaskiem,
jak tylko go sobie przywiozę.
Deseczkę zrobiłam na Samosię pod okiem innej Anety -  z Pracowni z Wyobraźnią,
oczywiście później jeszcze w ruch poszły woski, mgiełki, gesso...
tak, że już mało co oryginał przypomina.
Artistikowe dodatki również zrobiły swoje,
morska kolekcja jest idealna do nadmorskich prac :D
Nie wiem, czy dojrzycie,
ale wykorzystałam również maski- bąbelki i krople deszczu.

Ja i moje chłopaki ;)









Takie właśnie kolory ma moje lato, a właściwie jego początek :)
zgłaszam więc pracę na TO wyzwanie



Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Stworzyłaś przepiękną pamiątkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, morska praca;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca! dziękuję za udział w naszym letnim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna, rwelacyjny klimat, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń