Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 28 października 2018

462. Deska znad morza

Dziś w roli głównej deska znaleziona na przystani w Jarosławcu.
Pomysłów na nią było sporo,
ale ostatecznie deseczka wróci do Jarosławca :)
Będzie pamiątką, mam nadzieję, że miłą...
pewnego wrześniowego dnia spotkali się całkiem fajni ludzie
 w bardzo fajnym miejscu - Słonecznej Przystani.
Odpowiedni ludzie w odpowiednim miejscu i czasie :)
To nic, że wiało i padało i tak było fajnie :)
I właśnie na wspomnienie tego wrześniowego weekendu
powstała morska deseczka...
była cudnie zniszczona przez naturę...
ja ją dodatkowo potraktowałam mediami,
a już niebawem deska wraca na swoje miejsce,
do gospodarzy Słonecznej Przystani,
żeby zechcieli nas tam jeszcze kiedyś gościć :)
















Pamiątkę znad morza zgłaszam na TO wyzwanie 

oraz na TO morskie wyzwanie

Mam tylko nadzieję, że taka mediowa praca też się nadaje :)
Wykorzystałam oczywiście
 hdf-y od Artistiko, media 13arts, preparaty Pentartu i Renesansu.

Miłego niedzielnego wieczoru :)




7 komentarzy:

  1. I love the colours, texture, all those elements, details - they work toghether perfectly! Thank you for playing with us at Craft O'Clock!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie ją ozdobiłaś w tej palecie barw. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Wszystko mi tu gra :) kompozycja, kolory, dodatki... Cudo!!!
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Craft O'Clock.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne kolory i tekstury, super wyszło! Dzięki za udział w zabawie SnipArt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorka za ten poprzedni komentarz typu "test", ale Anetka wie o co chodzi. ja ze swojej strony to prze-serdecznie jeszcze raz podziękować chciałem, bo Deska wisząc teraz na honorowym miejscu w Słonecznej na prawdę przykuwa uwagę i zaciekawienie. ja jestem zauroczony i pełen podziwu dla autorki. Kilka prac miałem okazję zobaczyć i powiem krótko - szczena opada. I deska deską, ale zapraszam prze-serdecznie jeśli tylko fantazja dopisze. Jeszcze raz wielkie wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I miło mi, że deska się podoba :) nich przypomina najfajniejsze chwile :)

      Usuń