Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 24 lutego 2015

50. Pierwsze urodzinki

Witam,po krótkiej przerwie, choć wydaje mi się, że to strasznie długo, jestem ponownie i uzupełniam braki :) Nie wiem, czy się cieszycie czy nie, ale niestety znowu coś Wam pokażę. Brakowało mi trochę tej papierkowej roboty, ale całego warsztatu ze sobą zabrać nie mogłam, zresztą miały być narty i wypoczynek na świeżym powietrzu, więc mimo jęków i stęków każdego ranka, zawzięcie jeździliśmy na nartach. Całe szczęście, że śnieg był :) zimowa praca już się robi, więc wkrótce pewnie ją pokażę. Teraz krótka przerwa na wizytę w stolicy, trzeba przecież wykorzystać ferie na maksa :)

Karteczka na pierwsze urodziny Mikołaja- stonowana, ale chyba nie smutaskowa :)








Ponownie pojawił się na mojej kartce papier Altair Art Fish eye z  kolekcji Between night and day
więc zgłaszam się TUTAJ

I są oczywiście kwiatki, może nie morze kwiatów, ale widoczne są, więc melduję się również na kwiatowe wyzwanie w Project Prezent


I to by było na tyle, miłego dzionka :)





2 komentarze:

  1. Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo :) Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń