Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 10 marca 2015

55. Komunia na zielono :)

Witajcie ciepluchno i wiosennie :) Piękne słoneczko dziś u nas było. Zielona jest także moja kolejna praca.Niestety także na komunię, ale troszkę inna niż poprzednia.
Z jednego papieru Galerii Papieru Moja najmilsza, do tego tekturka ze Scrapińca i kwiatki - gotowce, troche preparatów, chłopiec "pociągnięty" tym razem Perfect pearl, dlatego taki błyszczący, na żywo robi lepsze wrażenie, trochę przystojniejszy ;)

A oto i komunijna pamiątka





I zgłaszam się do Skarbnicy na wyzwanie


W kolejce do pokazania czekają jeszcze różowości, a tymczasem miłego popołudnia:)

2 komentarze:

  1. Jest świetna :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń