Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 18 marca 2015

61.Mój przepiśnik

Pokażę wreszcie mój przepiśnik (już właściwie nie mój), który wygląda tak-trochę potuszowany, trochę pociapany, w brązach za którymi nie przepadam, choć kolekcja Palce lizać Studia 75 jest idealna do jedzeniowych projektów, najważniejsze, że jest :) Zbyt wielkiego doświadczenia w notesach i przepiśnikach nie mam, więc tym bardziej jestem z niego dumna. Puchaty zbytnio nie jest, tak żeby wygodnie sobie mieszkał w kuchennej szufladzie lub stał dumnie półce :). Oto i on:





Mi się podoba, a Wam jak się widzi?

Mimo, że szanse niewielkie (jak zobaczyłam propozycje DT, to się załamałam, takie piękne) to zgłaszam go na TO wyzwanie

Książkowa nagroda to niezły kąsek :)

2 komentarze:

  1. Świetna praca, moje ulubione kolorki i deseczki, dziękujemy za udział w wyzwaniu, życzę powodzenia! Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja Studia75 wyszła super. A Twój przepiśnik jest bardzo ładny i uważam że jak najbardziej ma szanse ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń