Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

niedziela, 1 listopada 2015

161. Kartka na rocznicę

Witajcie!
Dziś karteczka, która jest moją inspiracją na blogu PaperPassion, więc szczegóły TU 
Dodam jeszcze, że kwiatki zrobiłam sama JaMajkowym sposobem. Wyglądają trochę jak kwiaty jabłoni :) Kartka prezentuje się tak





Serduszka są drewniane, więc się zgłaszam TU


I mam nadzieję, że widać mapkową inspirację, więc również TU


Spokojnego wieczoru...

4 komentarze:

  1. Jaka subtelna! idealna na taką okazję :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, efektowna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.. klasyka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń