Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

sobota, 7 listopada 2015

165. Córkowe LO

Witam kochani,
niezbyt często zasiadam do LO, ale się zdarza...no i zdarzyło się błękitne dla młodszej córy, niech i jej coś po matce zostanie ;) Kolorki trochę narzucone (żeby do pokoju pasowało :) ) i już siedzi sobie w ogromnej ramie i czeka na powieszenie. Zdjęcia są z pierwszego wielkiego balu, który zamknął pewien etap, nie tylko kształcenia, ale głównym powodem wyboru tych zdjęć i tak była fryzurka - no co ja poradzę, że mi się tak bardzo podoba? Przyznam nieskromnie, że Nina wyglądała ślicznie - kiecka z tą fryzurką i do tego Nina - wszystko pasowało idealnie (to nie tylko moje zdanie, żeby nie było :) )

LO jest zaproszeniem na najnowsze wyzwanie na blogu PaperPassion.
Więc zapraszam :)










LO powstało na bazie z kolekcji Niezapominajki i przy użyciu mediów i masek 13arts.

Całe szczęście, że jest kawałek sznurka :) Pracę zgłaszam na TO wyzwanie


 oraz TO w Diabelskim Młynie.


Jest to wprawdzie historia jednego dnia, ba! wspomnienie jednej imprezy, ale czy z takich drobiazgów nie składa się nasze życie?


4 komentarze:

  1. Śliczne...
    Takich rzeczy, niestety, nie umiem robić, ale umiem oglądać i doceniać i się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że zasiadłaś do LO - jest obłędne z piękną modelką w roli głównej :) A córcia może być dumna z utalentowanej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne LO. Podobają mi się kolory. I modelka też. :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie.... może powstanie kolejne....?

    OdpowiedzUsuń