Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

485. Nietypowa Wielkanoc....

a z jakich względów... wiadomo.
Tegoroczne święta spędzimy na pewno razem,
razem, ale i osobno....
Razem, bo myślami będziemy z najbliższymi, 
osobno, bo jednak nie będzie ich koło nas,
będą gdzieś daleko, ale również całkiem blisko, każdy we własnym domu...
Zrezygnowałam w tym roku z robienia kartek,
choć planowałam sobie wcześniej, 
że tym razem zrobię ich więcej,
że dostaną je i rodzina i przyjaciele...
zrezygnowałam jednak z tego pomysłu,
gdy to wszystko się zaczęło...
nie zamierzałam robić również ze względu na...
listonoszy, zawsze to bezpieczniej, gdy ileś tam tysięcy przesyłek mniej...
z tego też względu bardzo się ograniczyłam,
w tym roku wysyłam tylko pięć kartek.
Bo bez kartek, tych własnoręcznie zrobionych nie ma świąt.

Trochę nietypowe, bo różowe :)  kartki świąteczne :)

Papier ABstudio Aga Baraniak












Pierwszą kartkę zgłaszam na TO wyzwanie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz