Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 9 września 2016

279. W kolorach późnej jesieni

Tak mi się jakoś te kolory skojarzyły, ciepłe, złote, słoneczne...
Uhak-owe papiery, tekturka PaperPassion, chlapki to sprawka 13arts.
Siedziałyśmy tak sobie z Kasią i wymyślałyśmy...  no i wyszło nam tak trochę jesiennie, a miało być babsko, lekko, delikatnie, no właściwie to babsko jest - ze złotą polską jesienią nieodzownie kojarzy mi się babie lato :) Mamy więc kartkę na bogato, złoto-letnio-jesienną








Moją wersję babiego lata zgłaszam na TO wyzwanie

 A że na bogato jest, to również TU


Do jutra )


2 komentarze:

  1. Jest babsko, jest bogato, jest cudnie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :) i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca! Powala ilością szczegółów!

    OdpowiedzUsuń