Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

wtorek, 13 września 2016

282. Urodziny szefa

Szef miał urodziny, a że szef fajny, to i fajną kartkę miał dostać, a ja dostałam wolną rękę :)
Wykorzystałam resztki primowych papierów, SnipArtowe tekturki, żaróweczkę z RetroKraftShopu i wykombinowałam taką kartkę






Kartka ponoć bardzo się podobała :) co mnie bardzo cieszy :)
Zgłaszam ją na TO wyzwanie 


oraz TO, bo tekturkowy napis jest :)


Miłego wieczoru :)

5 komentarzy:

  1. Dla fajnego szefa to świetna niespodzianka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, żaróweczka rewelacyjna:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Super, że bawisz się z nami na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowa kartka!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń