Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

środa, 9 grudnia 2015

181. Trochę inaczej...

.... przyznam, że ta kartka była dla mnie niezłym wyzwaniem :) Po pierwsze dla faceta, po drugie dla emeryta, po trzecie całkiem jeszcze aktywnego ... zawodowo, po czwarte myśliwego z zamiłowania, po kolejne od ludzi z całkiem poważnej instytucji.....myślałam, myślałam i wymysliłam coś takiego







Lemoncraftowe drewienko i primowe paski bardzo mi tu podpasowały, do tego tekturki z Essów-floresów i chyba może być, co?

Miłego popołudnia :)


4 komentarze:

  1. Jak najbardziej może. Bardzo męska!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna, nie dosc, ze stosowna do okazji to jeszcze taka nastrojowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wyszła super! i te sarenki i dzika gęś jak fajnie i klimatycznie się wpasowały! super

    OdpowiedzUsuń