Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej, wyraźnie to zaznaczam. Proszę, uszanuj moją pracę,

piątek, 18 grudnia 2015

186. Bałaganiarski tag...

... zimowy. Pełno na nim wszystkiego, że prawie papierów nie widać :) A dodam, że to moja kolejna inspiracja dla PaperPassion, więc dojrzeć można właśnie te papiery. W centrum grafika Janet, wszystko obrokacone - pasta śnieżna, farba brokatowa, splash zielony brokatowy, zwykły brokat, do tego postemplowane brzegi - totalny bałagan,ale taki chyba... uroczy...








Tym razem zagrałam sobie w bingo TU


i wykreśliłam renifera (wersja sarenka ;) )-brokat-gwiazdka.

Udanego weekendu wszystkim życzę :)

6 komentarzy:

  1. Piękny, uroczy bałagan :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy jest ten sarenkowy renifer :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag,tyle detali!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun i posyłam noworoczne serdeczności, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście niezwykle "bałaganiarski" tag ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ dużo detali! Piękny bałagan ;) stworzyłaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń